Airco : 5 jaar garantie

Gefeliciteerd met de aankoop van uw De’Longhi mobiele airconditioner!

Ga de zomer zorgeloos tegemoet met een De’Longhi mobiele airconditioner. Het apparaat maakt uw leefomgeving een stuk aangenamer tijdens de warme zomerdagen en -nachten. Om u te bedanken voor uw aankoop biedt De'Longhi u 3 jaar extra garantie, boven op de 2 jaar garantie volgens de Europese wetgeving, De 5 jaar garantie gaat in vanaf de aankoopdatum van uw toestel. 
Daarnaast hebt u tijdens de garantieperiode ook recht op een unieke service: Pick -up & return. 

Opgelet : de actie geldig van 1 mei 2018 t.e.m 30 september 2018

Hoe dient u zich te registeren?

1. Vul het formulier volledig in. 

2. Druk op verzenden.

3. U krijgt nu een bevestigingsmail, druk deze bevestigingsmail af en stuur hem samen met een duidelijk leesbare kopie van uw aankoopbon naar onderstaand adres:

De’Longhi airco actie 2018
Postbus 69
2910 Essen

4. Wij versturen uw extra garantiebewijs (per e-mail)  binnen 4 weken na ontvangst, controle en goedkeuring van uw documenten. Opgelet: Bewaar uw originele aankoopbon om van de garantie gebruik te kunnen maken. Onvolledige inzendingen worden niet in behandeling genomen.

Klik hier voor de actievoorwaarden

  • Deelnemende apparaten: PAC N76, PAC NK76, PAC N87 SILENT, PAC N88 SILENT, PAC N89 SILENT, PAC AN97 REAL FEEL, PAC CN92 SILENT,  PAC AN112 SILENT, PAC EX100 SILENT, PAC EX120 SILENT, PAC WE128 ECO SILENT, PAC CN91.
  • Actie geldig op aankopen vanaf 1 mei 2018 t.e.m. 30 september 2018 bij een deelnemend verkooppunt in België en Luxemburg.
  • Registreer op deze site binnen de 2 weken na uw aankoop.
  • Verstuur uw documenten binnen de week na registratie naar het adres op de bevestigingsmail (uiterste inzending: 21 oktober 2018).
  • Latere of onvolledige inzendingen worden niet in behandeling genomen.
  • U ontvangt uw garantiebewijs (via e-mail) binnen de 4 weken na ontvangst van de documenten.
  • Indien u het garantiebewijs niet binnen de 4 weken heeft ontvangen, heeft u tot 28 december 2018 de tijd om contact op te nemen met delonghi-customerservice@s-h.nl om uw garantiebewijs alsnog te kunnen reclameren. Ook overige vragen en opmerkingen over deze actie zullen na deze datum niet meer in behandeling worden genomen.
  • De’Longhi behoudt zich het recht voor om de actie op elk moment stop te zetten of te wijzigen zonder schriftelijke opgave.