Luchtontvochtiger: tevreden of geld terug

2 weken op proef

Geniet thuis van een aangename lucht dankzij de 'Tevreden of geld terug' actie van De’Longhi op luchtontvochtigers*. Na uw aankoop kunt u de luchtontvochtiger uitgebreid testen. Bent u na twee weken niet tevreden, dan krijgt u gewoon uw geld terug. Dankzij de luchtontvochtigers van De’Longhi voorkomt u vochtige ruimtes en geniet u van meer comfort en leefplezier in uw huis.

* Deze actie is geldig op de volgende modellen: DEM 10DEM 8.5, DX8.5, DX10DEX12, DEX14, DEX16, DDS25, DDS20PDDS30 COMBI, DD30P, DNC65, DNS65, DNS80

Let op: deze actie is alleen geldig bij aankoop van een luchtontvochtiger in de periode van 1 september 2018 tot en met 31 maart 2019 in een deelnemend verkooppunt in België of Luxemburg.

Wat moet u doen?

1. Vul het formulier volledig in
2. Druk op verzenden
3. U ontvangt direct een bevestigingsmail, druk deze bevestigingsmail af en stuur hem samen met het aankoopbewijs en de onbeschadigde luchtontvochtiger in de originele verpakking binnen de 3 weken na uw aankoop naar het volgende adres:

De’Longhi Luchtontvochtiger actie 
Generaal de Wittelaan 17A bus 1
2800 MECHELEN

Klik hier voor de actievoorwaarden

  • Actie geldig op de volgende modellen: DEM10, DEM8.5, DX8.5, DX10, DEX 12, DEX 14, DEX 16, DDS 25, DDS20P, DDS 30 COMBI, DD30P, DNC65, DNS65, DNS80
  • Actie is geldig bij aankoop van een luchtontvochtiger van De’Longhi in de periode van 1 september 2018 tot en met 31 maart 2019 in een deelnemend verkooppunt in België of Luxemburg.
  • Registratie via deze website binnen de 2 weken na uw aankoop.
  • Stuur de luchtontvochtiger retour binnen de 3 weken na aankoop (uiterste inzenddatum 21 april 2019) onbeschadigd en in de originele verpakking met het aankoopbewijs en uw bevestigingsmail.
  • Latere of onvolledige inzendingen worden niet in behandeling genomen.
  • Na ontvangst en controle van uw retourzending, wordt het aankoopbedrag binnen 4 weken overgemaakt naar uw bankrekening.
  • Indien u binnen de 4 weken niet werd terugbetaald, heeft u tot 31 mei 2019 de tijd om contact op te nemen met ons. Ook overige vragen, klachten en opmerkingen over deze actie zullen na deze datum niet meer in behandeling worden genomen.
  • Portkosten worden niet terugbetaald.
  • Actie niet cumuleerbaar met andere acties op luchtontvochtigers.
  • De’Longhi is niet verantwoordelijk voor de beschikbaarheid van de actiemodellen bij uw verkooppunt.
  • De’Longhi is niet verantwoordelijk voor beschadigde, zoekgeraakte of vertraagde inzendingen.
  • De’Longhi behoudt zich het recht voor om de actie op elk moment stop te zetten of te wijzigen, zonder schriftelijke opgave.
  • Druk – en typefouten voorbehouden.